niedziela, 17 maja 2015

Testujemy ze Streetcom sosy egzotyczne Łowicz

Kilka dni temu zostałam zaproszona przez Streetcom - agencję marketingu rekomendacji konsumenckich do testowania sosów egzotycznych w ramach kampanii Łowicz. Streetcom prowadzi kampanie różnych marek, opierając się na wyjątkowej społeczności tzw. Ekspertów Streetcom. W praktyce oznacza to tyle, że wybrana grupa konsumentów testując produkt dzieli się opiniami na jego temat w realu i w świecie wirtualnym, przez co producent danej marki otrzymuje m.in. promocję produktu w szerokim gronie konsumentów, pozyskuje też opinie o swoim produkcie. 
Wkrótce po otrzymaniu zaproszenia do kampanii, kurier przyniósł do mojego domu aż 12 słoików sosów egzotycznych Łowicz - po 4 sztuki każdego z 3 smaków (arabski, seczuański oraz karaibski).
Oprócz słoików w pudle znajdowało się 15 ulotek dla znajomych oraz Przewodnik Ambasadorki (czyli mój:))
Ulotki wysokiej jakości, estetycznie wykonane, Przewodnik również dobrej jakości, a przy tym ciekawy - przybliżający kuchnię karaibską, arabską oraz chińską.

Moja paczka wyglądała następująco:






Jak widać - słoiki pomysłowo wykonane, z mieszanką interesujących przypraw, zamieszczoną w specjalnym pojemniku nad nakrętką.
 
Przyznam, że jako osoba lubiąca próbować nowości, otwarta na nowe smaki, poza tym zapracowana, a zatem ceniąca dania, które przygotowuje się szybko (a przy tym nie są nafaszerowane "chemią"), chętnie przystąpiłam do testowania, dzieląc się sosami z rodziną i znajomymi, tak by i ich opinie poznać.
 
Wkrótce zdam relację z testowania dwóch sosów: arabskiego i seczuańskiego, ponieważ karaibski jeszcze przed nami.
Serdecznie zapraszam do przeczytania naszych opinii.
 
A jeśli i Wy macie ochotę dołączyć do społeczności Streetcom (do czego szczerze zachęcam!) i testować produkty w ich kampaniach, kliknijcie w ten link https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/cc459c1ef2f8a89937736668166403de i zarejestrujecie się. Otrzymam za to 200 punktów, co przekłada się na większą dla mnie szansę udziału w kolejnych kampaniach:) Czyli korzyść będzie obopólna: dla Was - jako że będziecie mieć możliwość testowania danego produktu a także niejednokrotnie zapoznania się z czymś, czego inni jeszcze nie znają oraz dla mnie – jak wspomniałam powyżej w postaci 200 punktów.
Ponadto,  na rejestracji w Streetcom skorzystać może każdy bloger. Poza możliwością wypróbowania nowych produktów oraz podzielenia się opinią z czytelnikami bloga, może zyskać nowy temat na bloga oraz dać się poznać społeczności Streetcom, liczącej prawie 300 000 konsumentów.
Ww. oraz inne ciekawe informacje na temat Streetcom można znaleźć na ich stronie internetowej: http://streetcom.pl
UA-48159015-1