poniedziałek, 26 maja 2014

Zdrowo żyjemy - kwas chlebowy testujemy!

Zanim napiszę słów kilka o kolejnych etapach snu mojej pociechy chcę podzielić się z Wami tym, co miłego mnie spotkało.

Po pierwsze, miałam dziś najcudowniejszy Dzień Matki pod słońcem!
Po powrocie z pracy przywitała mnie moja 2,5-latka kwiatuszkami i wierszykiem, który pięknie wyrecytowała:
Jestem mała różyczka
Wypadłam z koszyczka
Nie umiem powinszować
Tylko w buzię pocałować!
:)))))))))))))))))
Powiem Wam, że wzruszyłam się niezmiernie, tym bardziej, że naprawdę wspaniale, z przejęciem, głośno i wyraźnie wyrecytowała wierszyk:)
Pewnie to sprawka mojej mamy, która z córcią wspólnie przygotowała tę niespodziankę:)))

Po drugie - kilka dni temu zostałam zaproszona przez Streetcom do kolejnej kampanii. Tym razem testuję RAZOWY KWAS CHLEBOWY.
Oto przesyłka, którą mnie obdarowano:





Przyznacie, że pokaźna paczka. W dodatku jej zawartość bardzo mnie - fankę tzw. zdrowej żywności - cieszy

Przy okazji - jeśli macie ochotę dołączyć do społeczności Streetcom (do czego szczerze zachęcam!) i testować produkty w ich kampaniach, kliknijcie w ten link:  https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/cc459c1ef2f8a89937736668166403de
Rzeczy do testowania dostajecie gratis, a jedyne, co musicie zrobić to dzielić się wiedzą o danym produkcie z otoczeniem. Czasami otrzymacie także próbki do rozdania Waszym znajomym, aby oni również mogli testować.

Ale wróćmy do wątku głównego. Razowy kwas chlebowy to napój całkowicie pozbawiony konserwantów, sztucznie nie dosładzany i nie barwiony. Nawet gaz w nim występujący jest czymś naturalnym.

Kwas, który testuję ma smak: naturalny, śliwkowy i żurawinowy.
Na razie osobiście spróbowałam śliwkowego i bardzo mi zasmakował. Kiedy jest schłodzony, doskonale gasi pragnienie.
Więcej informacji o tym produkcie możecie znaleźć TUTAJ

Zaczęłam już częstować kwasem rodzinę i znajomych. Na razie wszystkim smakował.
Z pewnością jeszcze poruszę temat kwasu chlebowego na tym blogu, bo myślę, że warto się do niego przekonać, szczególnie jeśli ma się upodobanie do słodkich napojów. 
Często ich skład pozostawia wiele do życzenia, a informacja o tym, co dany napój zawiera, jest długa i pełna różnych sztuczności, które mają udawać naturę. Razowy kwas chlebowy ma krótki i naturalny skład. Przy tym jest smaczny, czego więc chcieć więcej!?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1