czwartek, 24 kwietnia 2014

Dlaczego nie wypadają mi już włosy? - sprostowanie

Zanim wrzucę wpis związany z benefitami płynącymi z karmienia naturalnego (już za chwileczkę, już za momencik) muszę dokonać małego sprostowania mojego wpisu, który znajdziecie TUTAJ
Zastanawiałam się nad przyczyną zmniejszenia się u mnie wypadania włosów. 
Dzięki informacji otrzymanej od Producenta za pośrednictwem Streetcom poznałam najbardziej prawdopodobnego głównego sprawcę takiego stanu rzeczy. 
Otóż jest to wchodząca w skład preparatu ARGININA. Tak, wiem, nazwa brzmi dość tajemniczo, ale uchylę rąbka tej tajemnicy. Jest to naturalny aminokwas. Posiada on co najmniej kilka cech sprawiających, że w znaczący sposób działa na funkcjonowanie skóry. Ja jednak wspomnę o jednej - w cyklu biochemicznym jest on prekursorem produkcji tlenku azotu, który z kolei jest odpowiedzialny za rozszerzanie naczyń krwionośnych. To zaś powoduje lepsze przenikanie substancji aktywnych i lepsze odżywienie mieszka włosa. Jak łatwo wydedukować - wzmacnia on zatem osłabione, wypadające włosy.
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym aminokwasie i poznać jego szerokie zastosowanie w pracy całego naszego organizmu - zajrzyjcie TUTAJ
A zatem Vichy Dercos Neogenic kojarzący się głównie z pobudzaniem do wzrostu nowych włosów (opatentowana cząsteczka STEMOXYDINE 5%), jest równocześnie preparatem powstrzymującym wypadanie włosów (arginina plus masaż aplikatorem i cebulki masz odżywione jak nigdy dotąd:)). Stąd też preparat wydaje się skuteczniejszy od innych na rynku. Bogaty skład i szerokie pole działania to najlepszy przepis na sukces!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1