wtorek, 22 kwietnia 2014

News: Vichy Dercos Neogenic - promocja!!!

Chciałam tylko donieść wszystkim zainteresowanym testowanym przeze mnie produktem Vichy Dercos Neogenic (o moim testowaniu pisałam TUTAJ i TUTAJ), że obecnie trwa promocja kuracji! 
Z moich rozmów z innymi wynika, że dla niektórych barierą w stosowaniu produktu jest jego dość wysoka cena, dlatego też piszę o promocji, bo przy zakupie jednego opakowania, czyli 28 ampułek macie gratis dodatkowe 14, w ten sposób zakupując dwa opakowania otrzymujecie za darmo 28 ampułek, a więc nie musicie kupować trzeciego pudełka, bo de facto macie je gratis! Szczegóły znajdziecie tutaj:
https://www.e-farm.pl/news/86/Promocja-VICHY-DERCOS-NEOGENIC-ampulki-2814.html
A póki co kuracja trwa - od kilku dni wzmocniona poprzez stosowanie szamponu Vichy Dercos Neogenic.
PS W mojej rodzinie aplikator tak się wszystkim spodobał (nawet mojej dwulatce), że muszę go chować przed innymi...


PPS A póki co idę oddać się przyjemności masażu połączonego z aplikacją płynu, który nie tylko działa na moje włosy, ale również powoduje miłe uczucie świeżości (płyn ma dość przyjemny zapach i jest konsystencji wody, nie ma więc poczucia nakładania na włosy czegoś ciężkiego i tłustego, czego przed kuracją nieco się obawiałam) i działa relaksująco:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1