sobota, 17 maja 2014

Co dobrego można znaleźć w Tesco?

Tak się składa, że ostatnio zostałam zaproszona do kilku kampanii rekomendacji niemal jednocześnie.
Dziś o jednej z nich. Talkmarketing zaprosił mnie do kampanii Tesco. Zostałam obdarowana przesyłką z kuponami na zakupy w ww. sieci sklepów.






Kupony były na zakup następujących produktów marki Tesco:

  • Polskie jabłka Jonaprince słodkie, twarde,
  • Avokado Hass,
  • 3 bułki wiejskie ciemne,
  • Sałatka Florencka,
  • Musztarda Starofrancuska gruboziarnista,
  • Zioła prowansalskie mieszanka,
  • Pieprz czarny ziarnisty,
  • Papryka słodka mielona,
  • Kiełbaski bratwurst,
  • Rurki waflowe z mleczną czekoladą,
  • Migdały w czekoladzie,
  • Black Gold herbata czarna z płatkami słonecznika i nagietka,
  • Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi,
  • Smoothie sok mango i marakuja,
  • Ziemniaki odmiana Agata,
  • Olej rzepakowy,
  • Tesco Płyn uniwersalny Majowy Bukiet.
Dziś udało mi się zakupić prawie wszystko oprócz kiełbasek i bułek, których nie było.





Pierwszym recenzentem była moja córka. Przetestowała chrupki - smakowały jej oraz Smoothie sok mango i marakuja - ten baaardzo jej zasmakował. Mnie również - jest gęsty, przecierowy, jak to smoothie. Poza tym urzekł mnie - fankę zdrowej żywności - jego skład, w który wchodzą: sok z jabłek (47%), przecier z mango (23%), przecier z bananów (13%), sok z pomarańczy (6%), przecier z marakui (4%), kawałki pomarańczy (4%) i sok z limonki (3%).
Podaję córce tylko naturalne jedzonko, bez sztucznych dodatków, polepszaczy smaku itp.
Ten produkt spełnił ww. kryterium. Mogę więc z czystym sumieniem polecić go rodzicom, którzy nie chcą karmić swoich dzieci chemią.



















Inne produkty będziemy testować wkrótce. Zdam relację z testowania i przedstawię córki oraz naszych faworytów marki Tesco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1