wtorek, 13 maja 2014

Dano szansę moim włosom! Vichy Decos Neogenic – pełna kuracja:)



Wszystkim zainteresowanym zwiększeniem ilości kłaków na głowie spieszę donieść, że szczęśliwie zostałam obdarowana dwoma dodatkowymi opakowaniami preparatu Vichy Dercos Neogenic i tym samym zaproszona do odbycia pełnej trzymiesięcznej kuracji, która ma spowodować m.in. porost nowych włosów na mojej głowie)))


O kuracji pisałam:
a także

Używam więc obecnie drugiego opakowania i ciesząc się ze wzmocnionych włosów po pierwszym miesiącu używania preparatu, czekam na kolejne efekty kuracji, o których nie omieszkam Was poinformować:)
Ostatnio znalazłam dobrą cenę produktu, jak i szamponu z tej linii TUTAJ
Szampon od razu zamówiłam, choć jeszcze mam poprzednio zakupiony. Cena jednak zachęciła mnie do zrobienia zapasów:) Zresztą i tak mąż sobie jeden przywłaszczył…


A póki co chciałam podzielić się z wszystkimi (a szczególnie z mamami, którym po ciąży pogorszył się stan zarostu - na głowie oczywiście) kilkoma praktycznymi poradami na temat cienkich włosów, które można znaleźć na stronie: http://www.vichy.pl/artykul/cienkie-wlosy-porady-aby-zwiekszyc-objetosc-wlosow/a13573.aspx

Jak dbać o cienkie włosy:
  1. Podczas mycia należy masować skórę głowy, a nie włosy, w dodatku robić to tylko czubkami palców, aby nie przyklepywać włosów.
  2. W przypadku długich włosów, nie należy myć ich końców. Brudna jest tylko skóra głowy! Podczas spłukiwania głowy woda z pianą, spływając swobodnie, usunie z nich kurz.
  3. W przypadku włosów kręconych można pominąć szampon i nałożyć tylko odżywkę. Odżywki mają wystarczającą ilość składników aktywnych, aby umyć włosy. Ten trend po angielsku zwany „no poo” (skrót od angielskiego wyrażenia „no shampoo”), oszczędza włosom kontaktu z drażniącymi szamponami i nadaje im ochronną powłokę.
Przyznam, że ta trzecia rada trochę mnie zszokowała, ale dobrze wiedzieć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1