czwartek, 29 maja 2014

Wnioski z czyszczenia muszli ...klozetowej:)

Kolejny obiecany post o śnie mojej córeczki się napisze, kiedy znajdę troszkę więcej czasu. 
Obecnie mam go niewiele, więc mogę napisać o czymś mniej skomplikowanym:). 

Jako że testuję od jakiegoś czasu produkt Duck Fresh Discs Lime oraz płyn Duck Power White&Bright (pisałam o tym TUTAJ), uważam, że przynajmniej w zwięzły sposób powinnam się podzielić z Wami spostrzeżeniami z testowania.

Zatem przedstawiam moje wnioski:
1. Jeden krążek wytrzymuje w muszli średnio ok. 10 dni (dane własne oraz osób, którym przekazałam produkty do testowania). Po tych dniach zmywa się. 
Myślę, że jest to całkiem niezły wynik ze względu na atrakcyjną cenę 6 krążków Duck Fresh Discs Lime (niecałe 9 zł).
Poniżej moja muszla z zakamuflowanym z lewej strony krążkiem (dlaczego zakamuflowanym pisałam w ostatnim poście na ten temat - link powyżej).


 
2. Krążek powoduje, że w łazience ładnie pachnie.
3. Płyn zabijający bakterie Duck Power White&Bright znajduje się w butelce wyprofilowanej w taki sposób, aby można było łatwo dotrzeć pod obrzeża muszli, nie śmierdzi intensywnie chlorem (owszem, podczas użycia czuje się, że jest to środek mocno czyszczący, ale zapach nie jest intensywny i przeszkadzający) i dobrze czyści muszlę klozetową.





Reasumując, Płyn Duck Power + Duck Fresh Discs = czysty, łatwy w użyciu i niedrogi DUET!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1