środa, 4 grudnia 2013

no i dałam się wkręcić...

Wprawdzie byłam już kiedyś nominowana do Liebster Blog Award, ale skoro nominowano mnie po raz kolejny (http://logomatka.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-awards.html) i kolejny …(http://dziennik-mamy.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-awards.html#more), postanowiłam podziękować ślicznie drogim Blogerkom za wyróżnienie i zabrać się do roboty! A pracy trochę z tym jest, bo po pierwsze – muszę odpowiedzieć na 11 pytań każdej z Kobitek, które mnie w to wkręciły, następnie muszę wymyślić swoich 11 pytań i zadać je nominowanym przeze mnie blogerom, wreszcie muszę wybrać blogi do nominacji. Uff, nie jest lekko… tym bardziej, że dobrze byłoby nie nominować tych, którzy już brali udział w zabawie… a to już jest strasznie karkołomne zadanie…
No to odpowiadam na pytania Logomatki:
1.Czym zajmujesz się zawodowo?
Pozyskuję pieniążki z Unii póki Unia taka łaskawa…
2.Gdybyś nie musiała pracować dla pieniędzy, co byś robiła?
Bym: podróżowała, opisywała, komentowała, recenzowała, polecała itp.
3.Kto jest Twoim mentorem? Na kim się wzorujesz?
Oj, oj, oj, hm, ojojoj… Zależy w jakiej dziedzinie życia. Ale tak ogólnie to … Wiem! Moja Mama. W wielu sprawach jest lepsza ode mnie i dużo mi jeszcze brakuje, żeby osiągnąć jej poziom.
4.Czego brakuje Ci jeszcze do pełni szczęścia?
Trochę tego jest, ale kiedy patrzę na moją małą to niczego:)
5.Co Cię rozśmiesza?                                                                                                                           
Teksty mojej dwulatki, np. w sobotę stanęła w łóżeczku, odsunęła firanę i krzyczy na całe gardło: sąsiadki, chodźcie na śniadanko do Amelki!
6.Co sprawia, że przestajesz się uśmiechać?                                                                       
Choroby, szczególnie, kiedy zapadają na nie dzieci.
7.Co dziś gotujesz? (sorry, ale nie mam pomysłu na swój obiad)                                           
 Dziś robimy pizzę, ale z braku czasu idziemy na łatwiznę i korzystamy z ciasta ze sklepu Aldi, zwanego u nas pieszczotliwie Aldikiem. Na ciasto rzucę mozzarellę, salami, sosik, papryczkę, ogórek i będzie pysznie!
8.Jaką książkę planujesz przeczytać w najbliższym czasie?                                                           
Przygody Robinsona Crusoe – mam zamiar zacząć sięgać do moich ukochanych lektur z dzieciństwa, a ta była dla mnie the best!
9.W jakich sytuacjach się najbardziej wściekasz?                                                                         
Kiedy ktoś wie, że coś mnie złości, a pomimo tego robi to coś aby mnie zezłościć!
10.Co Cię relaksuje?                                                                                                                     
Ciepła kąpiel w wannie, choć nie zażyłam takiej od kilku lat (nie mamy już wanny)… Ale także dobra lektura i kieliszeczek czerwonego wina w pakiecie (nie, nie promuję alkoholu!!)
11.Co zrobiłabyś z wolnym milionem w gotówce?                                                            
Spłaciłabym kredyt hipoteczny, a resztę odłożyła dla córki, no może jeszcze uszczknęłabym na podróż na Wyspy Zielonego Przylądka…
Przebrnęłam przez I etap! Jak miło…
Nadszedł więc czas odpowiedzi na pytania Magdaleny:
1.Największe zalety i wady prowadzenia ogólnie dostępnego bloga?          
Każdy ma do niego dostęp, a -być może- komuś moje wpisy pomogą – z takim zresztą zamysłem zaczęłam go prowadzić. Z drugiej strony wszyscy mogą przeczytać o moich dość osobistych sprawach… ale wierzę, że w tym jedynym przypadku cel uświęca środki:)
2. konsultowałaś się z bliskimi przed założeniem bloga?                                                
 Nie.
3.W jaki sposób starasz się wypromować swojego bloga?                                            
Właściwie to specjalnie się nie staram, bo nawet nie mam pomysłu jak. Za krótko jestem w „branży”. Choć właśnie sobie przypomniałam, że zarejestrowałam bloga na stronie blogimam.pl, no więc jednak promuję:)
4.Czy są tematy, których nie chciałabyś nigdy poruszać na swoim blogu?                                
Nic nie przychodzi mi do głowy.
5.Ulubiony blog kulinarny.                                                                                                            
Nie mam takiego, nie korzystam zbyt często z blogów kulinarnych, a jeśli już to z pojedynczych przepisów na interesujące mnie potrawy. Wolę stary zeszyt mojej mamy:)
6.Ulubiony sposób spędzania czasu z rodziną i bliskimi.                                                                
Na łonie przyrody, w słonku i najlepiej w Chorwacji…(pewnie niektórzy zarzucą mi brak patriotyzmu, ale co tam, ja wiem swoje) tak mi się zatęskniło…
7.Czy masz w domu jakieś zwierzę?                                                                                                   
Nie, ale noszę się z zamiarem zakupu świnki morskiej, gdyż córeczka bardzo by chciała (póki co bawi się ze świnką Milką swojej kuzynki), ale jeszcze trochę czasu upłynie zanim dokonam zakupu. Obecnie mała mogłaby zamęczyć świnkę na amen.
8.Ulubiony serial telewizyjny.                                                                                                          
Nie mam czasu na śledzenie seriali. Kiedyś był to „Dzień za dniem”.
9.Miejsce, o którego zwiedzeniu marzysz?                                                                           
Wyspy Zielonego Przylądka.
10.Książka czy film?                                                                                                        
Książka.
11.Ulubiony smak lodów.                                                                                                            
Kwaśne.
Etap II za mną! Hurrra!
Przejdźmy więc do moich pytań:
Dlaczego prowadzisz bloga?
Blogi o jakiej tematyce Cię interesują?
Co sądzisz o testowaniu produktów?
Czym dla Ciebie jest macierzyństwo?
Czy zamierzasz robić karierę zawodową? Jeśli tak, w jakiej branży?
Post na jaki temat chciałabyś znaleźć na moim blogu?
Jak udaje Ci się łączyć wszystkie obowiązki domowo-zawodowe? Czy masz na to jakiś konkretny sposób?
Gdzie spędziłaś swoje najlepsze wakacje?
Czy znasz jakieś miejsce godne polecenia matce z dzieckiem?
Gdzie lubisz kupować ciuchy?
Czy Twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
Uff, przebrnęłam…:) A teraz jeszcze tylko lista nominowanych przeze mnie blogów, które nie brały dotąd udziału w zabawie (choć tu nie mam pewności) a które warto poczytać.
No więc stawiam na:
http://pamietnikmatkiwariatki.blogspot.com/
http://mojelatatrzydzieste.blogspot.com/
http://nietypowamatkapolka.blogspot.com/
http://pelnoetatowamama.blogspot.com/
http://zapiskimatkipolki.blogspot.com/
http://wilanfamily.blogspot.com/
http://jusia-part1.blogspot.co.uk/
http://mamusiainiusia.blogspot.com/
http://naturalniedziecko.blogspot.com/
http://ochamusume.blogspot.com/
http://lifeasamommy22.blogspot.com/
 Dałam radę:) Teraz Wasza kolej drodzy Nominowani:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-48159015-1